Για το νέο σταθμό των ΚΤΕΛπου μετακομίζει στον Ελαιώνα μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ και την εκπομπή “Με νέα ματιά” ο ομότιμος καθηγητής Αρχιτέκτων Μηχανικός ΕΜΠ, Κωνσταντίνος Μωραΐτης.
Διαφ.
Το έργο αναμένεται να δημοπρατηθεί μέσα στο 2022 και όπως είπε ο κ. Μωραΐτης πρόκειται για ένα υποδειγματικό σταθμό στα πρότυπα των μικρών αεροδρομίων.
if (width < 1024+1) //Εμφάνιση μέχρι
{
}
VIRAL ΕΙΔΗΣΗ
7χρονη ανέβασε πυρετό αλλά οι γιατροί την έστειλαν σπίτι - Λίγο αργότερα αποδείχθηκε μοιραίο λάθος
Με κτίρια πολλαπλών χρήσεων, όπως συνεδριακό κέντρο, ξενοδοχείο, εκθεσιακούς χώρους, εμπορικά καταστήματα και υπηρεσίες και σύνδεση με το Μετρό, ο νέος Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) στον Ελαιώνα θα καταλαμβάνει 60.000 τμ.συνολικού εμβαδού.
Εκτιμάται δε, ότι θα χρησιμοποιείται από 35.000 επιβατες σε καθημερινή βάση. Το έργο θα έχει έντονο το βιοκλιματικό στοιχείο, σύμφωνα με τον καθηγητή και αναμένεται να ολοκληρωθεί, εκτός απροόπτου, μέσα σε διάστημα δύο ετών.
Mετρό: Έως τέλος του 2022 δημοπρατείται η επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον
Έως το τέλος του 2022 αναμένεται να δημοπρατηθεί η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον, ενώ στο τέλος του καλοκαιριού το Μετρό θα φτάσει στον Πειραιά με την επέκταση της Γραμμής 3, όπως έκανε γνωστό ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1. Παράλληλα, ξεκινά εξάμηνο κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην Αθήνα
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, «τα έργα υποδομής σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας και εμπιστοσύνη των πολιτών στην Πολιτεία» τονίζοντας ενδεικτικά ότι «από το μεγάλο πλάνο έργων που υλοποιούμε αναμένεται να δημιουργηθούν 200.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας».
Τρεις σταθμοί στον Πειραιά
«Αυτή η κυβέρνηση δημοπρατεί, αλλά και παραδίδει νέους σταθμούς Μετρό βελτιώνοντας τη ζωή των πολιτών» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης, αναφέροντας ότι «το Τραμ προς Πειραιά έχει ήδη παραδοθεί, ενώ στο τέλος του καλοκαιριού θα δοθούν στην κυκλοφορία και οι τρεις σταθμοί της επέκτασης του Μετρό, “Μανιάτικα”, “Πειραιάς” και “Δημοτικό Θέατρο”. Έτσι, η διαδρομή από τον Πειραιά προς το Αεροδρόμιο θα γίνεται μέσα σε 50 λεπτά».
Μάλιστα, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι έως το τέλος του έτους θα δημοπρατηθεί και η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον με τρεις νέους σταθμούς, «Παλατιανή», «Ίλιον» και «Αγ. Νικόλαος» και «ο κάτοικος της Δυτικής Αθήνας θα μπορεί να μεταβαίνει στο κέντρο σε 20 λεπτά».
Ο υφυπουργός Υποδομών έκανε ιδιαίτερη μνεία στη Γραμμή 4 του Μετρό, «το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής που κατασκευάζεται αυτή στη στιγμή στην Ευρώπη» που θα έχει ως αποτέλεσμα «οι μετακινήσεις σε αρκετά επιβαρυμένες περιοχές της Αθήνας να γίνονται μέσα σε 15 με 20 λεπτά».
Τόνισε ότι το αμέσως προσεχές διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις σε σχέση με τα επόμενα οδικά έργα που σχεδιάζονται για την Αττική και τα οποία θα ανταποκρίνονται στις αυξημένες απαιτήσεις για γρήγορες μετακινήσεις.
Ήδη, όπως σχολίασε, «επιλύσαμε μία εκκρεμότητα δεκαετιών καθώς ωριμάσαμε, δημοπρατήσαμε και έως τέλος του έτους αρχίζουν τα έργα για την επέκταση της Λ. Κύμης και σύνδεσής της με την ΠΑΘΕ».