Το ανώτατο δικαστήριο της Ελβετίας αποφάσισε πρόσφατα πως τα παραδοσιακά πλέον σοκολατένια κουνελάκια της σοκολατοποιίας υψηλής ποιότητας Lindt & Spruengli, αξίζουν προστασία από προϊόντα αντιγραφής. Μαζί με αυτή την απόφαση διέταξε, επίσης, τη γερμανική εταιρεία Lidl να σταματήσει να πουλά ένα παρόμοιο προϊόν στην Ελβετία και να καταστρέψει το υπόλοιπο απόθεμά της.
Διαφ.
Η Lidl πωλεί επίσης σοκολατένια λαγουδάκια, τα οποία ανήκουν σε μια άλλη εταιρεία, αλλά προσομοιάζουν πολύ αυτά της Lindt & Spruengli.
if (width < 1024+1) //Εμφάνιση μέχρι
{
}
VIRAL ΕΙΔΗΣΗ
Μπαράζ ψυχρών «εισβολών» από τον Σάκη Αρναούτογλου: Ο καιρός μέχρι το Σαββατοκύριακο (8-9/10) - «Σε όλη την Ελλάδα από την Τετάρτη...»
Έπειτα από έρευνες που υποβλήθηκαν από την ίδια τη Lindt, κατέληξε πως το πασχαλινό λαγουδάκι τους ήταν πολύ γνωστό στο κοινό. Το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο συμφώνησε, προσθέτοντας ότι τα δύο προϊόντα είναι πιθανό να συγχέονται, παρόλο που υπήρχαν κάποιες διαφορές μεταξύ τους.
Με αυτή την απόφαση ανετράπη προηγούμενη η οποία είχε δικαιώσει την Lidl έναντι της Lindt. Η ελβετική σοκολατοποιία έχει δώσει πολλές δικαστικές μάχες για να προστατεύσει ένα από τα προϊόντα της, ειδικά αυτά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Independent, το ομοσπονδιακό δικαστήριο της Γερμανίας έκρινε πέρυσι ότι το πασχαλινό κουνέλι τυλιγμένο με φύλλο αλουμινίου έχει προστασία εμπορικού σήματος.
«Πανηγύρι» στα Lidl με τις προσφορές του Οκτωβρίου - Από 1/10 στα καταστήματα...
Πανικός για ακόμη μια φορά αναμένεται να επικρατήσει στα Lidl όλης της χώρας, καθώς οι προσφορές Οκτωβρίου2022 που έρχονται από αύριο (1/10) είναι πραγματικά εντυπωσιακές!
«Βόμβα» στην αγορά από τα Lidl - Σάρωσε όλα τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ!
Έντεκα νέα βραβεία, 4 Gold, 3 Silver και 4 Bronze κατέκτησε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο της διοργάνωσης των φετινών Supermarket Awards, τον θεσμό που αναγνωρίζει και επιβραβεύει κάθε χρόνο τα εξαιρετικά επιτεύγματα και τις αποτελεσματικές πρωτοβουλίες σε κάθε κλάδο, οι οποίες συνέβαλαν ουσιαστικά στην αναβάθμιση των επιχειρήσεων και του λιανεμπορίου τροφίμων συνολικά.
Gold βραβείο στην κατηγορία «Συμβολή στην Εθνική Οικονομία» για την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης, η οποία αποτυπώνει την αξία που δημιουργεί η εταιρεία για την αγορά, τους εργαζομένους, τους προμηθευτές, την ευρύτερη κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον
Gold βραβείο στην κατηγορία «Στρατηγική Social Media» για το #kaliterosimera, την διαδραστική καμπάνια στο Twitter με στόχο την ευαισθητοποίηση για την περιβαλλοντική αποκατάσταση και αναδάσωση των πυρόπληκτων περιοχών, στο πλαίσιο της οποίας φυτεύτηκαν 10.000 δέντρα σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό We4all
Gold βραβείο στην κατηγορία «Μάρκετινγκ & Διαφήμιση» για τη σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Νώμα», η οποία χαρακτηρίζεται από την εντοπιότητα, τους Έλληνες παραγωγούς, τις αγνές πρώτες ύλες, την ποιότητα, τον παραδοσιακό χαρακτήρα και επικοινωνήθηκε μέσα από την 360ο διαφημιστική καμπάνια «Κάθε τόπος στον τόπο σου»
Gold βραβείο στην κατηγορία «Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών» για το καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας πελατών Lidl Plus που έχει ως στόχο την αύξηση της αφοσίωσης πελατών μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης, η οποία θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο
Silver βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης» για το Lidl UP: Learn & Work, το καινοτόμο πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης «Στέλεχος Λιανικού Εμπορίου», που υλοποιείται από τη Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το δημόσιο Πειραματικό Ι.Ε.Κ. Γλυφάδας και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο
Silver βραβείο στην κατηγορία «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» και πάλι για το Lidl UP: Learn & Work
Silver βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον» για τις ενέργειες Sustainability hackathon & Sup Free hackathon που συμβάλλουν στη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων για μια ζωή χωρίς πλαστικά μίας χρήσης μέσα από τεχνολογικά εργαλεία, καινοτόμες ιδέες και μεθοδολογίες
Bronze βραβείο στην κατηγορία «Μάρκετινγκ & Διαφήμιση» για τον εορτασμό της βράβευσης της εταιρείας για 6η συνεχόμενη χρονιά ως Top Employer στην Ελλάδα και την καμπάνια επικοινωνίας με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους εργαζομένους
Bronze βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος» για την καμπάνια Diversity και την υποστήριξη της εταιρείας σε θέματα ενσωμάτωσης και συμπερίληψης, όπως η έμφυλη ισότητα, το #genderpaygap και η στήριξη της οικογένειας
Bronze βραβείο στην κατηγορία «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» για το έργο Learning Journeys, για τη στοχευμένη και ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία των εργαζομένων, μέσω διαδραστικών learning journeys και engagement tools, πάντα με σκοπό την αποτελεσματικότητα αλλά και την αυτόνομη, δια βίου μάθηση
Bronze βραβείο στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty» για το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus
Με οδηγό της την καινοτομία, η Lidl Ελλάς θα συνεχίσει να αποτελεί πρωτοπόρο στον κλάδο της, δίνοντας το έναυσμα για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ρηξικέλευθων υπηρεσιών, προγραμμάτων και δράσεων, στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.