Τέλος ο Ατζούν Ιλιτζαλί από τον ΣΚΑΙ

November 7, 2024

Τέλος ο Ατζούν Ιλιτζαλί από τον ΣΚΑΙ

Διαφ.

Οι αλλαγές στο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ και ιδιαίτερα στην prime time ζώνη του σταθμού αναμένεται να είναι δραματικές.

Όπως όλα δείχνουν η νέα σεζόν δε θα θυμίζει σε τίποτα τον φετινό ΣΚΑΪ, με πρώτο θύμα αυτής της αποφασισμένης στροφής στην ενημέρωση και τη μυθοπλασία, να είναι ο Τούρκος παραγωγός Acun Ilicali και τα ριάλιτί του.

Τα ριάλιτί του τα οποία φέτος γέμισαν την prime time του καναλιού του Φαλήρου με μία πρωτοφανή αποτυχία στην τηλεθέαση, η οποίο μόνο ποσοστά μεγάλου καναλιού δε θύμιζε. Με πρώτο το Survivor, την άλλοτε ναυαρχίδα της τηλεθέασης του ΣΚΑΪ, να αποτυγχάνει παταγωδώς, το ίδιο να συμβαίνει με το Tempting Fortune και να ακολουθούν τα My Style Rocks, Power of Love, η επόμενη ημέρα για τον Τούρκο παραγωγό φαντάζει δυστοπική.

Ήδη με τον ερχομό του Κωνσταντίνου Ζούλα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι θα γίνει προσπάθεια να εκμεταλλευτεί ο σταθμός τα ονόματα που έχει στην ενημέρωση. Με προσθήκες σε ντοκιμαντέρ και ελληνική μυθοπλασία, το επόμενο πρόγραμμα θα έχει μία prime time ισορροπημένη. Αυτό δε σημαίνει ότι, τουλάχιστον μέχρι του χρόνου, δε θα υπάρχει κανένα ριάλιτι του Acun. Εξάλλου ήδη ετοιμάζεται το The Power, με το τρέιλερ για τις συμμετοχές να έχει ήδη βγει στον αέρα.

Παράλληλα όμως έχουν αποσυρθεί τα trailers για αιτήσεις σε πολυαναμενόμενα ριάλιτι της τουρκικής εταιρείας παραγωγής, με πρώτο το Exatlon. Τι θα συμβεί την επόμενη ημέρα με τον κάποτε κραταιό Acun Ilicali; Φήμες και ρεπορτάζ τον θέλουν να διαπραγματεύεται με άλλο κανάλι για να μεταφέρει εκεί το πακέτο εκπομπών του. Άλλωστε ο Τούρκος παραγωγός ποτέ δεν προσπαθεί να πουλήσει μία εκπομπή αλλά μεγάλα πακέτα τα οποία περιλαμβάνουν εκπομπές για να καλυφθούν ολόκληρες ζώνες.

Θα είναι, αν επαληθευτούν οι πληοροφορίες για συζητήσεις του Acun με άλλα κανάλια, το οριστικό του τέλος από τον ΣΚΑΪ, παρότι έχει ακόμα τηλεπαιχνίδια (βλ. μεσημεριανή εκπομπή του Μάρκου Σεφερλή); Η απάντηση πιθανότατα θα δοθεί μετά το φινάλε της φετινής σεζόν.

Δείτε το βίντεο:



Τέλος εποχής: Το Survivor έπιασε «πάτο» – Σημείωσε τα χειρότερα νούμερα τηλεθέασης μετά από 7 χρόνια

Η πτώση στα νούμερα τηλεθέασης του δημοφιλούς ριάλιτι σόου Survivor φαίνεται να έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα.

Η πτώση στα νούμερα τηλεθέασης του δημοφιλούς ριάλιτι σόου Survivor φαίνεται να έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα. Χθες το βράδυ, το Survivor σημείωσε μόλις 4,7% τηλεθέαση, ένα ποσοστό που θεωρείται εξαιρετικά χαμηλό για τα δεδομένα του ριάλιτι, ενός ριάλιτι που στο παρελθόν είχε αγγίξει κορυφές τηλεθέασης και κρατούσε το κοινό καθηλωμένο.

Τι μπορεί να φταίει για την πτώση του Survivor

Αναλυτές σε γενικότερο πλαίσιο έχουν εκτιμήσει κατά καιρούς ότι η σταδιακή πτώση της τηλεθέασης μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Ένας από τους κύριους λόγους φαίνεται να είναι η «κόπωση» του κοινού απέναντι σε παρόμοια concepts ριάλιτι σόου. Το Survivor, αν και παραμένει το ίδιο σε δομή, δεν προσφέρει πολλές καινοτομίες σε σχέση με προηγούμενες σεζόν, κάτι που πιθανώς να έχει κουράσει τους τηλεθεατές.

Επιπλέον, το τηλεοπτικό τοπίο έχει αλλάξει σημαντικά, με τον ανταγωνισμό να έχει ενισχυθεί μέσω των πλατφορμών streaming και των ψηφιακών μέσων. Το κοινό έχει πλέον πολλές περισσότερες επιλογές, και οι τηλεθεατές στρέφονται όλο και περισσότερο σε εναλλακτικές ψυχαγωγικές λύσεις, όπως σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Prime Time

  • ΣΚΑΙ: Survivor 4.7
  • ΣΚΑΙ: Ενημερωτική εκπομπή για τις εκλογές στην Αμερική 7,0
  • MEGA: Έχω παιδιά 17,3
  • MEGA: Η γη της ελιάς 11,4
  • ΑΝΤ1: Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος 15,6
  • ΑΝΤ1: Grand Hotel 14,9
  • ANT1: Η Μάγισσα 8,4
  • ALPHA: Το σόι σου (Ε) 17,8
  • ALPHA: Ο Τιμωρός 13,5
  • ALPHA: Ο γιατρός 12,7
  • STAR: Φάρμα 5,7
  • OPEN: Μπέρδεμα από κούνια 1,7
  • OPEN: Ο σύμβουλος 4,2
  • ΕΡΤ: Αρχελάου 5 3,7
  • ΕΡΤ: Παραλία 5,9
  • ΕΡΤ: Ηλέκτρα 4,5
  • ΕΡΤ: Τα καλύτερα μας χρόνια 3,1

Το μέλλον του Survivor στην ελληνική τηλεόραση

Η χθεσινή πτώση στο 4,7% αποτελεί σίγουρα ένα μήνυμα αφύπνισης για τους παραγωγούς του σόου. Καθώς η σεζόν συνεχίζεται, ίσως χρειαστεί να ληφθούν άμεσα μέτρα για να ανανεωθεί το ενδιαφέρον του κοινού, όπως η εισαγωγή νέων στοιχείων ή ανατροπών που θα ξαναδώσουν ζωντάνια στο concept.





Πηγή

Διαβάστε επίσης: